BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 5, 2009

Kadangkala Hati MEronta-ronta....

Asalamualaikum wbt.

Huhu arini mule keje balik dah, tak suke sungguh bile kene keje ni haha... bukan ape, tiada yang menarik minat dirini tok bekerja dengan bersungguh-sungguh... rasa macam hampeh je... walaupun sv aku seorang yang lawa (ini bukan sexual harassment) tapi entah memang aku takde mud langsung arini... rasa macam give up dh... mud nak balik and tido sampe pagi sok je ha hehehe...


Yelah, camne takde mud, takleh fokus, fikiran tu melayang jauh je, tak abis-abis die nak melayang, tensen sungguh aku... cubela fokus, baru aku leh fikir tok cari jawapan die... ini idok, asik nak melayang jauh je... fokus-fokus wei huhu... otak@fikiran kalau dah boleh wat Juara Tempur (ceh macam cerita komik dah ni) yang boleh dibahagi-bahagi ni memang beh, tapi yang tak beh yelah takleh fokus aaargh tidak... nak fokus, nak 100% pada kerja yang sedang buat... nak wat Juara Tempur pegi wat malam nanti, sebelum tido, sebelum dilamun mimpi, baru beh aduyai...


Dahla aku asik merepek je ni, bek aku sambg perah otak aku ni... walaupun sebenanya dah kering dah pn, takde papa ha hehe... Okla folks, berjumpe lagi ok... bubye...



Insan Tensen, Benji1629.

0 comments: