BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 29, 2009

Diriku Pening....

Asalamualaikum wbt.

Ye aku makin pening...
Serius makin pening...
Dah tak tahu macam mana nak cakap...
Cakap salah...
Tak cakap pun salah...
Makin pening aku begini...
Nak aku katakan sahaja...
Nak aku luahkan sahaja....
Umpama dah tak membawa erti...
Dirimu sering menyalah erti...
Lain yang diberi...
Lain pula yang dirimu terima...
Jadi bagaimana lagi hendak kukatakan...
Pening...
Aku pening...
Dan makin pening....
So...
Haruskah aku nyanyi lagu Pening ni...

Ye kita berdua sedang pening...
So macam mane...
Em... beginilah...
Berterus teranglah padaku...
Apa yang SEBENARNYA YANG DIRIMU MAHU???
Diriku dah tak tahu nak buat macam mana...
Mungkin dirimu tak merasa apa yang diriku beri...
Kerana kuberi segalanya dengan caraku...
Tapi semua yang kuberi...
Adalah apa yang dirimu mahu...
Cuma dengan caraku...
Salah lagikah padaku...
Salah lagikah...

Beginilah....
Jawablah persoalan diriku ini...
Adakah dirimu tidak boleh terima caraku...
Adakah dirimu terseksa, menderita hati dengan caraku...
Adakah dirimu tidak boleh hidup dengan caraku...
Adakah dirimu...
Adakah dirimu tidak bahagia denganku...
Adakah dirimu tidak merasa kasih sayangku...
Adakah itu yang dirimu tidak merasa....
Adakah dirimu kecewa dengaku...
Kecewakah dirimu denganku....

Kupunya seribu satu cara tok membuat dirimu bahagia...
Tapi ku tak mampu melakukukannnya...
Andai dirimu tidak kufahami...
Sehabis mungkin sudah diriku berusaha...
Diriku tidak nampak cara seterusnya...
Diriku seolah-olah telah gagal....
Gagal dalam menjaga dirimu sepenuhnya....
Em entahla...
Dulu juga diriku telah gagal...
Adakah aku akan gagal lagi kali ini...
Diriku tidak punya jawapan kini...
Seolah kegagalan itu makin aku hampiri...
Em...
Entahla hidup....

Tak tahu nak cakap apa,
Benji1629.

0 comments: