BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 28, 2009

Demam lagi ke??

Asalamualaikum wbt.

Em ini dah kira tiap-tiap hari aku update blog ni...
Tapi tak kesahlah asalkan aku berjaya membuang masa...
Arini hari jumaat dan masuk hari ke-7 dh berpuasa...
Tapi mengapa aku rasa nak demam ni...
Kalau sakit lain takpe, kalau demam ni lain ckit...
Yelah, kalau sakit tangan, tangan jelah...
Sakit kaki, kaki jelah...
Kalau demam, adush satu badan kut yang sakit...
Aduh-aduh tak mau demam... katakan taknak pada demam...
Hehe bulan puasa mengomel, takpe ke ek...
Kang kena potong pahala kang hehe
Arini ari jumaat dan isnin dah konpem cuti....
Jadi 3 hari cuti tu, jadi demam, janganlah kau datang waktu ek...
Syuh2 pegi main jauh-jauh k haha
Malam ni kena pergi Uptown atau pekejadah name tempat tu dengan kakak...
So malam ni, jangan hujan yek ketika aku pergi taw...
Ko hujan gak, konpem aku demam esok dan seterusnya haha..

Em apa lagi yek nak cite, yang kat atas tu dikira luahan rasa jadi lepas ni nak taip apekah??
Ataw harus diulas isu-isu di Malaysia??
Seperti isu Chua Soi Lek??
Pilihanraya Permatang Pasir??
Kes inkues Beng Hock dengan SPRM??
Em pada pendapat orang yang nak demam nilah kan,
em sambung esok-esok jelah cerita, tak larat la nak ulas panjang-panjang haha..
Em cepatlah jam bergerak, saya mahu balik dan tidor ni haha
Okla, dah memang tak larat dah ni
Rasa nak muntah dah ha...
Okla... salam...

p/: entry smlm tepakse dideletekan... mengandungi unsur-unsur 18SG haha!

0 comments: